viglink

Logo

Image by FlamingText.com

Enable clik

Info masuk



Listen My Radio at Facebook or Here

Background

online

wibiya widget

Change colour

Silahkan Pilih Warna Background

Follow


Tulisan Ketik

Terima Kasih Dah Berkunjung di http://www.boyarwin.blogspot.comSilahkan Anda Bagi Komen Ya...

Comments Karangan Kisah Hantu Yang Lawak


Pada malam itu ibu bapa saya tiada dirumah, saya tinggal seorang diri , saya berasa sangat takut .

Tiba tiba saya terdengar suara orang menetok pintu . saya sangat takot , saya pun membuka pintu.
Tiba tiba saya terlihat sekor hantu, hantu itu memandang saya. Saya sangat takut lalu menutup pintu.

Selepas itu pintu saya diketok lagi . Saya lgi takut, saya pergi buka pintu, hantu tadi masih ada disitu . Hantu tadi memandang saya, saya sangat takut lalu menutup pintu .

Selepas itu pintu saya diketuk lagi, Saya sangat takut lalu saya pergi buka pintu . HANTU ITU SANGAT TAKUT. Saya pun menutup pintu kerana saya sangat takut .

Selepas itu ibu dan bapa saya balik, hantu itu sudah tiada. Saya sangat gembira . Ibu saya memeluk saya . Dia sangat gembira .

Alahai anak sapa ni yg buat karangan . Last2 hantu pulak yang takut biggrin

DBS